Zasady dotyczące zwrotów
Zakupione obuwie możesz zwrócić w czasie 30 DNI od daty otrzymania przesyłki.
WYMIANA TOWARU
Wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożeniu oddzielnego zamówienia w celu rezerwacji towaru. Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowany zamówieniem innego rozmiaru, skorzystaj z procedury zwrotu (patrz poniżej), a produkt w innym rozmiarze zamów w oddzielnym zamówieniu.
INSTRUKCJA ZWROTU TOWARU DLA KLIENTÓW NIE POSIADAJĄCYCH KONTA KLIENTA ( NIEZAREJESTROWANYCH )
1. Wypełnij formularz zwrotu towaru podając numer konta bankowego ( formularz zwrotu znajdziesz również w przesyłce z obuwiem)
2. Zakupiony towar wyślij wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem na adres sklepu zwykłą paczką ( paczek za pobraniem nie przyjmujemy ).
INSTRUKCJA ZWROTU DLA KLIENTÓW POSIADAJĄCYCH KONTO KLIENTA ( ZAREJESTROWANI KLIENCI )
1. Zaloguj się do panelu klienta klikając w górnym prawym rogu strony "logowanie"
2. Wejdź w zakładkę ZWROTY i postępuj zgodnie z instrukcjami.
UWAGA !!! Jako zarejestrowany klient sklepu , możesz skorzystać z taniego zwrotu paczkomatem INPOST - zobacz szczegóły...>>
Zakupione obuwie możesz wymienić lub zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrócimy Ci pełną kwotę pieniędzy za produkt w ciągu 5 dni, jeśli nie będzie on nosił śladów użytkowania, będzie zapakowany w oryginalne opakowanie a do przesyłki zwrotnej dołączysz paragon lub fakturę zakupu. Koszty odesłania produktu (od kupującego do sprzedającego) ponosi Kupujący.
Przesyłki zwrotne należy kierować na adres:
P.P.H.U. UNIVERSUM - euroobuwie
ul. Górna 2a
42-262 Kolonia Poczesna
U W A G A
Nie wysyłaj zwracanego towaru paczką za pobraniem, takich paczek nie możemy przyjmować.
Prosimy o nie oklejanie oryginalnych pudełek bezpośrednio taśmą klejącą.